Cilj je unaprijediti promociju i omogućiti bolju utrživost turističkih potencijala prirodnog okruženja Kantona Sarajevo. Ukupna vrijednost projekta veća je od 472.000 KM, od čega je Evropska unija kroz projekt EU4Business osigurala bespovratna sredstava u iznosu većem od 378.000 KM.
U doba krize uzrokovane pandemijom koronavirusa i neprestanom potrebom za podršku turizmu, projekt “Sarajevo Outdoor City” ima posebnu važnost.
Sarajevo je kao turistička destinacija posljednjih godina bilježilo porast ukupnog broja gostiju, ali uz prosječno nizak broj noćenja, s posjetama fokusiranim na uže jezgro grada. Ovaj projekt će pored brendiranja grada doprinijeti i razvoju turističkih ponuda koje se odnose na penjanje, planinarenje, brdski biciklizam i turno skijanje. Uključiti će lokalno stanovništvo rubnih dijelova grada, a stranim i domaćim ljubiteljima “outdoor” aktivnosti ponuditi novi doživljaj Sarajeva.
“Pozdravljamo zajedničku brending strategiju Sarajeva kao jedinstvene destinacije za turizam u prirodi i na otvorenom. Vjerujemo da su ovakvi koordinirani napori najbolja praksa u pomaganju oporavka turizma od efekata pandemije koronavirusa te podrška lokalnoj ekonomiji i rastućem interesu za aktivnosti na otvorenom na Zelenoj stazi Via Dinarica. Evropska unija će nastaviti s podrškom razvoju turizma u BiH i u okviru novog programa za oporavak privrede od posljedica koronavirusa”, istakao je Richard Máša, šef Kooperacija pri Delegaciji EU u BiH.
Brending strategija je identificirala ključne promotivne poruke i slogane, te logotip i ostale elemente vizuelnog identiteta brenda “Sarajevo Outdoor City” za buduće promotivne aktivnosti.
Brend “Sarajevo Outdoor City” sadrži i komunicira iskustva sarajevske “outdoor” scene, turista i “outdoor” posjetitelja. Započeti “outdoor” avanturu iz centra grada, provesti cijeli dan u prirodi, a potom se vratiti u grad i uživati u svim njegovim čarima, suština je brenda “outdoor” destinacije Sarajevo.
“Mi želimo aktivno podržati i veću digitalizaciju pružatelja usluga u turizmu i poboljšanje sadržaja, dizajna i ukupnog turističkog iskustva u vezi turističkih proizvoda putem web platforme i upotrebe mobilne aplikacije. Također, zajedno s nadležnim institucijama podržat ćemo aktivnosti u vezi razvoja i održavanja turističke infrastrukture, što će sve zajedno doprinijeti povećanju broja turista i boljoj utrživosti ovog segmenta turističke ponude u KS”, kazao je Emir Vučijak u ime projektnog tima “Sarajevo Outdoor City” i Udruženja brdskih biciklista – MTBA Sarajevo.
Sljedeći važan korak će biti kreiranje modela sistemskog upravljanja outdoor turističkom destinacijom, a projekt će podržati izradu “Plana upravljanja turističkom destinacijom na otvorenom Kantona Sarajevo” (u periodu 2021-2027. godina), zajedno s nadležnim institucijama i “outdoor” zajednicom.
Projekt “Sarajevo Outdoor City” se implementira u periodu od juna 2020. godine do novembra 2021. godine, a provodi ga projektni tim koji čine Lupon Ventures d.o.o. Sarajevo, Udruženje brdskih biciklista – MTBA iz Sarajeva, Udruženje za internet promociju biznisa i turizma “e-Mreža” iz Sarajeva, Klub ekstremnih sportova “No Comment” iz Sarajeva i Ski klub Bjelašnica.
EU4Business je projekt Evropske unije koji s ciljem jačanja ekonomije BiH potiče razvoj poduzetništva, izvozno orijentisanih sektora, turizma i poljoprivrede, kao i ruralni razvoj. Projekt vrijedan 16,1 miliona eura zajednički finansiraju ga Evropska unija sa 15 miliona eura i Savezna Republika Njemačka sa 1,1 milion eura. EU4Business je dio Programa lokalne samouprave i ekonomskog razvoja u BiH koji podržava SR Njemačka.
(Izvor: KLIX)