Turistička zajednica Kantona Sarajevo „Visit Sarajevo“ nastavlja s promocijom turističkih potencijala Kantona Sarajevo koje su prezentovane i na Međunarodnom sajmu turizma „Beograd 2019“, održanom po 41. put u Beogradu, od 21. do 24. februara. Radi se o jednom od vodećih sajmova u regionu koji je ove godine održan pod sloganom „Leto je bliže nego što mislite“.
Fokus turističke promocije bio je usmjeren na promociju ljetnih aktivnosti, festivala, manifestacija i kulturno-historijskih dešavanja za ljeto 2019. te su uspostvaljeni jaki temelji za umrežavanje i jačanje regionalnih turističkih veza.
Nermin Muzur, predsjednik Turističke zajednice Kantona Sarajevo „Visit Sarajevo“ kazao je da je Sarajevo izraslo u najveći grad u regiji kada su festivali u pitanju i da upravo ljetni događaj – Sarajevo Film Festival, uveliko promijeni i unaprijedi imidž grada, te podsjetio na mnogo događjaja koji obilježavaju ljetni period u Sarajevu. Muzur je potvrdio da je Sarajevo odlična turistička destinacija, koja ima jednako dobru ponudu tokom čitave godine, što dokazuje i broj turista i noćenja koji je u porastu, a među najbrojnijim iz regiona su turisti iz Hrvatske, zatim Srbije i Slovenije.
Izuzetno veliko interesovanje turističkih djelatnika i posjetilaca bilo je na štandu Turističke zajednice Kantona Sarajevo „Visit Sarajevo“ koja drugu godinu zaredom predstavlja turističku ponudu u Beogradu. Među brojnim gostima, bio je i Rasim Ljajić, ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Srbije. Ove godine, na jednom štandu zajedno je prestavljena ponuda Kantona Sarajevo sa predstavnicima turističkih zajednica iz Hercegovačko-neretvanskog kantona, Srednjobosanskog i Tuzlanskog kantona, te je tako na štandu otvorenom sa tri strane koji je obuhvatao 100m2 površine predstavljena kompletnija slika i turistička ponuda Bosne i Hercegovine. Pored „Visit Sarajevo“ na površini namjenjoj ponudi Kantona Sarajevo su uzeli učešće kao suizlagači Hoteli „Hills“ i „Hollywood“ iz Sarajeva.
Na Beogradskom sajmu „Beograd 2019“, turističku ponudu i smeštajne kapacitete, kulturu i običaje, vina i specijalitete, predstavilo je više od 650 direktnih izlagača i suizlagača iz 38 zemalja. Sa poslovnim gostima ukupno je bilo prisutno 40 država. Na ovogodišnjoj manifestaciji je učestvovalo preko 900 izlagača i bilo je više od 64.000 posjetilaca.